40 grader idag

Perfekt dag för att vistas på stranden. Jag och Anna var som små barn i vågorna.
Bättre än Gröna lund kom vi fram till. Satan i gatan vad man kan åka omkring i vågorna.
Imorgon ska jag köpa mig en badmadrass.

Vi var på en bergs strand som ligger på La Isleta, bara 10-15 min promenadväg ifrån Las Canteras. Man slipper alla turister och där är inte lika mycket folk som på Las Canteras stranden. Underbart.


Imorgon är det FREDAG.... om någon missat det, ville jag bara informera..


Kommentarer
Postat av: Anna

NÄ dra dit pepparn växer, är det du och jag som ligger där och badar!? Inte illa pinkat, trodde att jag skulle bli snuvad på konfekten, men se, jag fick också vara med på bild! Dags för läxor, så jag inte bränner mina skepp på testet imorgon. Sen blir det sushi, det går inte av för hackor.



Där satt den, sa svärmor!

2010-08-12 @ 21:15:17
URL: http://annasgc.blogg.se/
Postat av: evelina

verkligen, han gör de med bravur ! ;)

2010-08-13 @ 03:21:53
URL: http://evelinasandberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0