Ikea

Åh, äntligen fick jag åka och handla på Ikea! Jag gick helt bananas på matavdelningen.
Jag fick köpt följande:
  • Ikea chips
  • Köttbullar
  • Kycklingbullar med ost (vet inte vad det är egentligen, den följde med i all hast. texten var ju på svenska, mina kriterier va inte så höga)
  • Tutti frutti ringar
  • 2 * marabou kingsize chokladkakor
  • Kanelbullar
  • Pepparkakor
  • Flädersaft
  • Ballerina
  • En jätte kopp
  • Ett jätte glas
Jag tror det var allt. Hoppas ni antecknade.


För er som vill åka dit är det buss 11 eller 1 från San Telmo. Den stannar nästan utanför, fast på andra sidan gatan.

Kommentarer
Postat av: Johan

Kan tänka mig att det satt gott med lite svenska delikatesser! haha.=) Hoppas allt går bra för dig där "nere" kram

2010-08-24 @ 19:59:54
URL: http://www.boltis.se
Postat av: Ellen

Hahhahaha! Fantastiskt vad du handlar! :)

2010-08-25 @ 11:05:07
Postat av: El Sueco

Är det inte lite tidigt med pepparkakor? Ja, även om det kommer att vara samma väder som nu, när julen väl infinner sig, men några saker är tradition. Glöm inte lussekatterna bara!

2010-08-25 @ 17:03:32
URL: http://yanosueco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0