Last night

Igår fick jag en inneboende. Evelina kom hit, och nu ska hon bo här tills hennes bartenderutbildning i San Agustin börjar. Skål på det.

Vi började med att testa Las Palmas uteliv. Vi gick inte vilse denna gången. Hittade till något som hette Heineken club, vilket var ett väldigt bra ställe. Inträde för 5 Euro, och kom man innan tolv fick man 3 gratis drinkar, två om man kom efter tolv. Och tro mig, dom snålar INTE på spriten. Puh! Men jag tror DJ'n hade sovit under en sten dom senaste 7 åren..

Bilderna är från hemvägen då vi gick längst stranden för att svalka våra onda fötter som dansat hela kvällen.
Spelade även in en liten video, får se om jag kan fixa upp den senare. Tror inte att jag säger något viktigt alls. Men det kan ju vara kul att höra min sköna skånska stämma...... eeeh.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0