I'm back.. igen!!

Yaay, nu är jag tillbaka! Äntligen har jag internet i huset.
Litet bilder på vad som hänt hittils kanske.



En av de första dagarna utforskade vi statsdelen San Telmo det är den äldre delen av staden. Där hittar man även den stora shopping gatan. Vi hade tur eftersom vi kom hit samtidigt som den stora rean började. Den håller på hela Juli och Augusti. Allt är på mellan 50-70 % rea.





Vi har även bestigit ett mindre berg, som kändes tusen ggr högre än vad det kanske egentligen var.




Utsikten från toppen.


En liten by, påvägen upp mot toppen.


Las Canteras!! Den tre km långa stranden. Längst denna strand går jag varenda morgon jag ska till skolan.

Jag trivs ganksa bra här.

Kommentarer
Postat av: evelina

ah men vadå hääärligt!!!!!!!

bara 20 dagar kvar, det går fooort!!!! :D

2010-07-08 @ 20:28:53
URL: http://evelinasandberg.webblogg.se/
Postat av: evelina

haha det lät ju bra, ! :D



jag kommer snaaaaart!!

håll stämningarna! hur gåre me skolan är de kul????



2010-07-08 @ 20:30:33
URL: http://evelinasandberg.webblogg.se/
Postat av: Hanna

det ser riktigt härligt ut=)Shoppa nu massorler

2010-07-09 @ 09:49:25
Postat av: evelina

ohh haha jävlar ! :D



haha, tatueringen är i mitten av ryggen, lite längre upp vid ryggraden, det är en liten text där det står " courage is the force to creeates history" ! det menas med att våga skapa sina egna minnen och ta alla chanser man får ungefär :)



ja jag får försöka ta kort i helgen ! ;)

2010-07-09 @ 14:35:59
URL: http://evelinasandberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0