I have a date

Nu är min flygbiljett hem är bokad!! Min vistelse här börjar närma sig sitt slut. Om lite drygt 7 veckor, den 20 December landar jag på svensk mark igen för att sedan några dagar senare låta flyttlasset gå till Norge. Lord oh lord, var kommer detta att sluta?

På ett sätt känns det trist att behöva åka hem eftersom jag älskar klimatet, men och andra sidan så behöver min hjärna en break från 5 års studier nu. Och jag vill hem och kramas med min gamla hund, och snacka massa skit med alla mina vänner på svenska!

Pro's med Sverige:
  • Svenska språket
  • Fika
  • Inga kindpussar
  • Inga speedos

Pro's med Gran Canaria:
  • Vädret (solen)
  • Stranden
  • Billig shopping
Jag och gammel hunden Gus

Kommentarer
Postat av: HAnna

Attans att jag kom på min baktanke så sent.=(eller att du inte ska åka tillbaka till las palmas för jag hade tänkt komma ner en vecka eller så.Men i och med du ej ska vara där mer sen så blir det lite svår.Hade kunnat komma nämligen då tezzi blivit mer stabil så hade andré kunnat vara hos mig en vecka medans jag va hos dig...

vi Har ju pratat sen vi va små att vi skulle ut och resa någon gång ,men kanske inte denna gången då.

Men ska du flytta till norge???

känns som de va en evighet vi sågs sist=/

2010-11-04 @ 20:09:13
URL: http://mystorymylifemytuth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Föresten...har du gjort en oslokryssning??=)

2010-11-04 @ 20:11:53
Postat av: Anonym

nämen har du gått och fått en gubbe på köpet=)när hände detta?ska du flytta hem till honom då kanske?

massa frågor och blev ju riktigt nyfiken ju=)



förstår dig att du ha ju inget "fast" i sverige förutom din familj.Och man ska passa på att åka och se världen och prova nya saker för man lever bara en gång....men om du får en idé om något kanske någonstans så hrö gärna av diG=)vi har pratat sen vi va små om att åka någonstans men ären går,och vi får inte glömma bort det.Men som någon klok människa sa till mig...bättre sent än aldrigfniss

2010-11-04 @ 21:01:09
Postat av: Diana

Vi längtar och saknar dig. Men 7 veckor går fort. Morfar hälsar.

2010-11-05 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0