Utvärdering

Det här med att springa verkar ju inte vara min kopp te, så jag är på jakt efter en annan träningsform. I Måndags gav jag Yoga ett försök, och idag testade jag Pilates. Min utvärdering.

Yoga:


50% av tiden bestod av att slappna av och andas.
Me like.. me like alot ;)
En massa hummande.
Jag hade svårt att hålla mig för skratt.


Pilates:


Hua! Här går det undan.
Inget hummande eller vilande.
Ner i spagat, slå knut på benen, flaxa med armarna, andas ut och in i takt med rörelserna.
Läraren hade svårt att hålla sig för skratt.



Kommentarer
Postat av: Diana

Då får du välja vem som skall ha roligast, du eller läraren.

2010-11-18 @ 09:18:35
Postat av: Hanna

pilates gillar jag bättre än yoga...men arobic med inslag av styrka är bäst för mig=)

2010-11-18 @ 09:32:35
Postat av: Ronnie

Jag gillar att träna bobsleigh, det är en ganska enkel träning man placerar sig raklång i soffan och ligger still, det kan bli lite svettigt på ryggen ibland men det får man stå ut med.

2010-11-19 @ 19:13:57
URL: http://svampamek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0